Ako objednať opravu?
Ako odoslať do servisu?
-
Rozbitý displej
Rozbilo sa Vám na mobile sklo, alebo celý displej?
-
Objednávka servisu
Stačí si len v našom e-shope vybrať vhodnú opravu a objednať.
-
Odovzdanie do Zásielkovne
Mobil zabalíte do krabice a odnesiete na vami zvolenú pobočku Zásielkovne.
-
Oprava mobilu
V našom servise Vám rozbitý displej opravíme.
-
Vyzdvihnutie opraveného mobilu
Opravený mobil si vyzdvihnete na pobočke Zásielkovne.
Možnost osobního předání
Pokud jste z naší lokality (Berounsko, středočeský kraj), můžete využít osobního předání (a vyzvednutí).
Je nutné se telefonicky domluvit s naším technikem na tel. +420 728 848 615.
Adresa dílny: Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy (okres Beroun, středočeský kraj).
Na dálnici D5 Praha – Plzeň, Exit 34 (Žebrák), cca 3km od sjezdu.
Vlak Praha – Beroun – Plzeň (zastávka Praskolesy)
Při osobním předání můžeme také poskytnout náhradní mobil zdarma.
Otázky a odpovede
Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět ZDARMA.
Pri vytvorení objednávky si každý zvolí vhodnú pobočku Zásielkovne kam mobil odnesie a po oprave si ho vyzdvihnete. Zoznam pobočiek Zásielkovne
Cena za dopravu z pobočky Zásielkovne a späť je ZADARMO !!!
Žiadny strach. Do e-mailu Vám postupne dorazia inštrukcie spoločne so štítkom, ktorý nalepíte na škatuľu s rozbitým mobilom.
Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství.
Uvědomujeme si, jaké je to v dnešní době být bez mobilu. Proto neustále modernizujeme naše servisní vybavení a technologické postupy, abychom snížili dobu opravy. Doba opravy je ve většině případech okolo 1. až 5. pracovních dnů, záleží na modelu mobilu a vytížení servisu. U některých modelů garantujeme dobu opravy do druhého pracovního dne. Více informací o tom, jak jsme urychlili opravy…
Aby sme opravu dokončili na 100%, musíme telefón na výstupnej kontrole dôkladne otestovať. Telefón testujeme aj pri prijatí telefónu do servisu, aby sme sa uistili, že ide o danú závadu. Chápeme, že sa bojíte o svoje dáta, svoje súkromie, ktoré si iste každý veľmi cení, pokiaľ však nie je možné z dôvodu uzamknutia alebo rozsahu poškodenia vykonať test pred a po oprave na všetky funkcie prístroja, nemôžeme poskytovať záruku na prípadné vady, ktoré sa môžu objaviť po oprave a ktoré priamo nesúvisia s predmetom opravy. Odstránenie takýchto vád je potom považované za viacpráce a sú hradené nad rámec objednanej pôvodnej opravy, samozrejme ale vždy až po konzultácii so zákazníkom.
Ďalšou možnosťou je zapnúť na mobile takzvaný „režim údžby“, kde sú tvoje dáta v bezpečí a mi môžeme vykonať patričné servisné úkony. Viac informácií „ako aktivovať režim údržby„
Pri nedodaní kódu, alebo aktivácie režimu údržby, budeme nútení vykonať továrenské nastavenia.