Jak objednat servis?

Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu.
Přeprava do servisu a zpět k vám je ZDARMA

  • Rozbité sklo

    Rozbilo se Vám na mobilu sklo? ​

  • Objednávka servisu​

    Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu a objednat.​

  • Předání do Zásilkovny

    Mobil zabalíte do krabice a odnesete na pobočku Zásilkovny.​

  • Oprava mobilu

    V našem servisu vám rozbité sklo opravíme.​

  • Vyzvednutí opraveného mobilu

    Opravený mobil si vyzvednete na vámi určené pobočce Zásilkovny.​

doprava do servisu a zpět je ZDARMA​
Přepravu pro opravu rozbitého mobilu si můžete objednat odkudkoliv v ČR a SR a to ÚPLNĚ ZDARMA. Ano doprava do servisu a zpět k vám je za 0,-Kč !!!
Servis mobilu si můžete objednat odkudkoli z ČR
Stačí si jen vybrat vhodnou opravu a objednat.
O stavu přepravy a opravy mobilu Vás informujeme e-mailem
Po přijetí vašeho mobilu do servisu, průběhu opravy a dokončení opravy vás informujeme e-maily.
Mobil v přepravě je pojištěný
Ještě se nám ani jednou nestalo, aby se nějaký mobil ztratil. Ale pro jistotu je každá zásilka pojištěná.
Previous
Next

FAQ

Otázky a odpovědi

Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět pro Vás úplně zdarma.

Při vytvoření objednávky si sami zvolíte pobočku Zásilkovny kam mobil odnesete a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny

Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je nezaplatíte vůbec nic – je zdarma.

Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem. 

Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství. 

Doba opravy je okolo 2 – 7 pracovních dnů, záleží na modelu mobilu, vytížení servisu a případných komplikacích při dané opravě. Ve vyjímečných případech se oprava může o něco prodloužit, maximálně však na 30.dní. V nejčastějších případech je opravený mobil do týdne zpět u Vás (včetně přepravy).

Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.

O Nás

Jsme specialisté na opravu displejů Samsung, Huawei a Apple. Specializujeme se na tzv. refubrish displejů. Díky speciálně vybavené dílně, specifickým technologiím a praxi u renomované zahraniční společnosti, Vám dokážeme profesionálně vyměnit prasklé, nebo jinak poškozené sklo displeje na mobilu.

Výhodou našeho servisu je pohodlné on-line objednání servisních služeb, odkudkoliv z ČR. Stačí si vybrat vhodnou opravu, objednat a odnést rozbitý mobil nejbližší pobočku Zásilkovny, na které si po opravě opravený mobil vyzvednete. Pobočky jsou v každém městě. O celém procesu od objednání po doručení vás informujeme a  e-maily.

Kontakt

Praskolesy 302
info@servisdispleje.cz
šipka nahoru - servis displeje