Jak objednat servis?
Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu.
Přeprava do servisu a zpět k vám je ZDARMA
-
Rozbitý displej
Rozbilo se Vám na mobilu sklo, nebo celý displej?
-
Objednávka servisu
Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu a objednat.
-
Předání do Zásilkovny
Mobil zabalíte do krabice a odnesete na pobočku Zásilkovny.
-
Oprava mobilu
V našem servisu vám rozbité sklo, nebo celý displej opravíme.
-
Vyzvednutí opraveného mobilu
Opravený mobil si vyzvednete na vámi určené pobočce Zásilkovny.
Možnost osobního předání
Pokud jste z naší lokality (Berounsko, středočeský kraj). Můžete také využít osobního předání (a vyzvednutí). Je nutné se telefonicky domluvit s naším technikem na tel. +420 728 848 615. Adresa dílny: Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy (okres Beroun, středočeský kraj).
Při osobním předání nabízíme i další servisní služby, jako je například „výměna celého displeje“ Samsung, Apple iPhone, Huawei, Honor, Xiaomi a individuálně ostatních značek.
Můžeme také poskytnout náhradní mobil zdarma.
Otázky a odpovědi
Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět ZDARMA.
Při vytvoření objednávky si sami zvolíte pobočku Zásilkovny kam mobil odnesete a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny
Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je ZDARMA !!!
Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem.
Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství.
Uvědomujeme si, jaké je to v dnešní době být bez mobilu. Proto neustále modernizujeme naše servisní vybavení a technologické postupy, abychom snížili dobu opravy. Doba opravy je okolo 1. až 5. pracovních dnů, záleží na modelu mobilu a vytížení servisu. U některých modelů garantujeme dobu opravy do druhého pracovního dne. Více informací o tom, jak jsme urychlili opravy…
Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.
Další možností je, zapnout na mobilu takzvaný „režim údžby“, kde jsou vaše data v bezpečí a mi můžeme provést patřičné servisní úkony. Více informací „jak aktivovat režim údržby„
Při nedodání kódu, nebo aktivace režimu údržby, budeme nuceni provést tovární nastavení.
Nejlépe hodnocené produkty
-
Výměna skla Samsung Galaxy S20 FE
Hodnocení 5.00 z 51 950 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy S7 Edge
Hodnocení 5.00 z 52 690 Kč2 490 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy S20
Hodnocení 5.00 z 5Od 2 750 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy A53
Hodnocení 5.00 z 51 950 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy A21s
Hodnocení 5.00 z 5Od 1 750 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy A8 2018
Hodnocení 5.00 z 5Od 1 550 Kč
Jak nás hodnotí zákazníci
Vše proběhlo v naprostém pořádku. Výměna skla je na jedničku. Teď už jen větší opatrnost,protože ikdyž cena byla s porovnáním s ostatními menší, je to i tak pálka
Ohodnotit naší práci může každý zákazník po dokončení opravy. Formulář k recenzi přijde e-mailem automaticky.