Jak objednat servis?
Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu.Přeprava do servisu a zpět k vám je pouze 95,-kč
Rozbitý displej
Rozbilo se Vám na mobilu sklo, nebo celý displej?
Objednávka servisu
Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu a objednat.
Předání do Zásilkovny
Mobil zabalíte do krabice a odnesete na pobočku Zásilkovny.
Oprava mobilu
V našem servisu vám rozbité sklo, nebo celý displej opravíme.
Vyzvednutí opraveného mobilu
Opravený mobil si vyzvednete na vámi určené pobočce Zásilkovny.
Možnost osobního předání
Pokud jste z naší lokality (Berounsko, středočeský kraj). Můžete také využít osobního předání (a vyzvednutí). Je nutné se telefonicky domluvit s naším technikem na tel. +420 728 848 615. Adresa dílny: Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy (okres Beroun, středočeský kraj).
Při osobním předání nabízíme i další servisní služby, jako je například „výměna celého displeje“ Samsung a Apple iPhone.
Můžeme také poskytnout náhradní mobil zdarma.
Otázky a odpovědi
Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět pouze za 95,-kč.
Při vytvoření objednávky si sami zvolíte pobočku Zásilkovny kam mobil odnesete a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny
Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je pouze za 95,-kč.
Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem.
Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství.
Doba opravy je zpravidla okolo 2 – 14 pracovních dnů, záleží na modelu mobilu, vytížení servisu a případných komplikacích při dané opravě. Ve vyjímečných případech se oprava může o něco prodloužit, maximálně však na 30.dní. Vždy se snažíme opravu dokončit v co nejkratší možné době. V některých případech oprava nelze skutečně urychlit, aby neměla negativní dopad na kvalitu opravy.
Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.
Při nedodání kódu, budeme nuceni provést tovární nastavení.
Nejlépe hodnocené produkty
-
Výměna skla Samsung Galaxy A7 2018
Hodnocení 5.00 z 51 450 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy A70
Hodnocení 5.00 z 51 450 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy S21
Hodnocení 5.00 z 52 550 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy A3 2017
Hodnocení 5.00 z 51 390 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy S10
Hodnocení 5.00 z 5Od 2 650 Kč -
Výměna skla Samsung Galaxy S10 Plus
Hodnocení 5.00 z 5Od 3 300 Kč
Podrobný návod "Jak objednat servis"
1) Výběr opravy

V našem e-shopu si vyberete vhodnou opravu.
2) Doplňkové služby k opravě

U některých oprav si můžete zvolit doplňkové opravy. Jako je například „Výměna zadního skla“ , nebo “ Výměna baterie“.
Po zvolení doplňkové opravy, pokračujte tlačítkem OBJEDNAT OPRAVU.
Pozn. Pokud nepožadujete žádné doplňkové opravy, nechte zaškrtnuté volby „Nepotřebuji„
3) Fakturační údaje

Vyplňte požadované údaje jako je Jméno, adresa, telefon a e-mail.
4) Váš účet

Doporučujeme si založit u Nás, účet. Ve vašem účtu si pak můžete jednoduše kontrolovat stav opravy. Tato volba není povinná .
6) Informace o vašem mobilu

Vyplňte Sériové číslo, nebo IMEI telefonu. Tyto údaje najdete na krabici od mobilu, nebo jej jednoduše zjistíte v aplikaci k telefonování po zadání kódu *#06#
Pokud máte nastavené heslo do mobilu, tak jej vyplňte. Můžete také nahrát gesto formou obrázku.
Odškrtněte políčko: Displej na mobilu jsem otestoval dle návodu „Jak otestovat displej“ Návod máte zde: Jak otestovat displej?
7) Volba pobočky Zásilkovny

Vyberete si pobočku Zásilkovny, která vám bude vyhovovat pro předání mobilu do servisu, ale také i pro vyzvednutí opraveného mobilu ze servisu.
8) Volba platby a odeslání objednávky

Zvolte požadovanou formu platby. Na výběr je platba kartou, rychlým převodem z banky, klasickým bankovním převodem, nebo platba na dobírku při vyzvednutí opraveného mobilu.
Nezapomeňte odškrtnout souhlas s obchodními podmínkami.
Objednávku dokončíte tlačítkem Objednat
9) Předání do Zásilkovny
Nyní čekejte, než Vám e-mailem přijde „štítek pro Zásilkovnu“
Mezitím, můžete mobil zabalit do krabice.
Po obdržení štítku, si štítek vytiskněte a nalepte na krabici.
Nyní balíček odneste na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.
Až váš mobil doputuje do našeho servisu, provedeme vstupní kontrolu a budeme vás informovat e-mailem.
Všechny tyto instrukce Vám přijdou ještě jednou do e-mailu společně se štítkem.
10) Vyzvednutí ze Zásilkovny
Po dokončení opravy a následném odeslání Vás budeme informovat e-mailem.
Až se balíček dostane zpět na pobočku, přijde vám SMS zprávou PIN kód, který nadiktujete obsluze Zásilkovny. Na základě tohoto kódu, vám bude vydán váš opravený mobil.
Pokud budete mít nějaký dotaz, můžete nás kontaktovat přes Facebook Messenger (kulatá ikona v pravém spodním rohu), nebo nám napsat e-mail: info@servisdispleje.cz, nebo zavolat technikovi na tel.: +420 728848615