Jak objednat servis?
přeprava do servisu a zpět

Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu, donést rozbitý mobil na vámi určenou pobočku a vše ostatní zařídíme mi. Přeprava do servisu a zpět k vám je ZDARMA

Je to jednoduché

1) Rozbitý mobil

Rozbilo se Vám na mobilu sklo?

2) Objednávka servisu

Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu, vložit do košíku a objednat.

3) Předání do Zásilkovny

Mobil zabalíte do krabice a odnesete na pobočku Zásilkovny.

4) Oprava mobilu

V našem servisu vám rozbité sklo opravíme.

5) Testování opravy

Provádíme výstupní kontrolu. Vše zaznamenáváme na video.

6) Vyzvednutí opraveného mobilu

Opravený mobil si vyzvednete na vámi určené pobočce Zásilkovny.

ZDARMA doprava do servisu

Přepravu pro opravu rozbitého mobilu si můžete objednat odkud koli v ČR a to ÚPLNĚ ZDARMA. Ano doprava do servisu a zpět k vám přes Zásilkovnu je za 0,-Kč !!!

  • Servis mobilu si můžete objednat odkudkoli z ČR
  • O stavu přepravy a opravy mobilu Vás informujeme e-mailem
  • Pobočky jsou v každém městě
  • Mobil v přepravě je pojištěný
  • Doprava do servisu a zpět je ZDARMA

FAQ

Otázky a odpovědi

Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou dopravu do servisu. Doporučujeme Zásilkovnu, ta je tam i zpět pro Vás úplně zdarma.

Při vytvoření objednávky si sami zvolíte pobočku Zásilkovny kam mobil odnesete a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny

Dopravit mobil do našeho servisu můžete několika způsoby:

  • Zásilkovna – rozbitý mobil donesete na vámi určenou pobočku Zásilkovny. <DOPORUČUJEME>
  • Česká Pošta – rozbitý mobil nám zašlete Českou poštou. Opravený mobil vám bude doručen Českou poštou.

Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je nezaplatíte vůbec nic – je zdarma.

Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem. 

Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství. 

Doba opravy je dost specifická a někdy nelze přesně odhadnout. Vždy se snažíme opravu dokončit co nejrychleji. Orientační doba opravy je popsána na každé produktové stránce servisní služby. Do orientační doby není započítaná doprava.

Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.