fbpx
Košík

Jak objednat servis?

Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu.
Přeprava do servisu a zpět k vám je ZDARMA

  • Rozbité sklo

    Rozbilo se Vám na mobilu sklo? ​

  • Objednávka servisu​

    Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu a objednat.​

  • Předání do Zásilkovny

    Mobil zabalíte do krabice a odnesete na pobočku Zásilkovny.​

  • Oprava mobilu

    V našem servisu vám rozbité sklo opravíme.​

  • Vyzvednutí opraveného mobilu

    Opravený mobil si vyzvednete na vámi určené pobočce Zásilkovny.​

doprava do servisu a zpět je ZDARMA​
Přepravu pro opravu rozbitého mobilu si můžete objednat odkudkoliv v ČR a SR a to ÚPLNĚ ZDARMA. Ano doprava do servisu a zpět k vám je za 0,-Kč !!!
Servis mobilu si můžete objednat odkudkoli z ČR
Stačí si jen vybrat vhodnou opravu a objednat.
O stavu přepravy a opravy mobilu Vás informujeme e-mailem
Po přijetí vašeho mobilu do servisu, průběhu opravy a dokončení opravy vás informujeme e-maily.
Mobil v přepravě je pojištěný
Ještě se nám ani jednou nestalo, aby se nějaký mobil ztratil. Ale pro jistotu je každá zásilka pojištěná.
Previous
Next

FAQ

Otázky a odpovědi

Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět pro Vás úplně zdarma.

Při vytvoření objednávky si sami zvolíte pobočku Zásilkovny kam mobil odnesete a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny

Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je nezaplatíte vůbec nic – je zdarma.

Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem.

Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství.

Doba opravy je zpravidla okolo 2 – 14 pracovních dnů, záleží na modelu mobilu, vytížení servisu a případných komplikacích při dané opravě. Ve vyjímečných případech se oprava může o něco prodloužit, maximálně však na 30.dní. Vždy se snažíme opravu dokončit v co nejkratší možné době. V některých případech oprava nelze skutečně urychlit, aby neměla negativní dopad na kvalitu opravy.

Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.

Při nedodání kódu, budeme nuceni provést tovární nastavení.

Nejlépe hodnocené produkty

Podrobný návod "Jak objednat servis"

1) Výběr opravy

V našem e-shopu si vyberete vhodnou opravu.

2) Doplňkové služby k opravě

U některých oprav si můžete zvolit doplňkové opravy. Jako je například „Výměna zadního skla“ , nebo “ Výměna baterie“.

Po zvolení doplňkové opravy, pokračujte tlačítkem OBJEDNAT OPRAVU.

Pozn. Pokud nepožadujete žádné doplňkové opravy, nechte zaškrtnuté volby „Nepotřebuji

3) Fakturační údaje

Vyplňte požadované údaje jako je Jméno, adresa, telefon a e-mail.

4) Váš účet

Doporučujeme si založit u Nás, účet. Ve vašem účtu si pak můžete jednoduše kontrolovat stav opravy. Tato volba není povinná .

6) Informace o vašem mobilu

Vyplňte Sériové číslo, nebo IMEI telefonu. Tyto údaje najdete na krabici od mobilu, nebo jej jednoduše zjistíte v aplikaci k telefonování po zadání kódu *#06#

Pokud máte nastavené heslo do mobilu, tak jej vyplňte. Můžete také nahrát gesto formou obrázku.

Odškrtněte políčko: Displej na mobilu jsem otestoval dle návodu „Jak otestovat displej“ Návod máte zde: Jak otestovat displej?

7) Volba pobočky Zásilkovny

Vyberete si pobočku Zásilkovny, která vám bude vyhovovat pro předání mobilu do servisu, ale také i pro vyzvednutí opraveného mobilu ze servisu.

8) Voda platby a odeslání objednávky

Zvolte požadovanou formu platby. Na výběr je platba kartou, rychlým převodem z banky, klasickým bankovním převodem, nebo platba na dobírku při vyzvednutí opraveného mobilu.

Nezapomeňte odškrtnout souhlas s obchodními podmínkami.

Objednávku dokončíte tlačítkem Objednat

9) Předání do Zásilkovny

Nyní čekejte, než Vám e-mailem přijde „štítek pro Zásilkovnu“

Mezitím, můžete mobil zabalit do krabice.

Po obdržení štítku, si štítek vytiskněte a nalepte na krabici.

Nyní balíček odneste na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.

Až váš mobil doputuje do našeho servisu, provedeme vstupní kontrolu a budeme vás informovat e-mailem.

Všechny tyto instrukce Vám přijdou ještě jednou do e-mailu společně se štítkem.

10) Vyzvednutí ze Zásilkovny

Po dokončení opravy a následném odeslání Vás budeme informovat e-mailem.

Až se balíček dostane zpět na pobočku, přijde vám SMS zprávou PIN kód, který nadiktujete obsluze Zásilkovny. Na základě tohoto kódu, vám bude vydán váš opravený mobil.

Pokud budete mít nějaký dotaz, můžete nás kontaktovat přes Facebook Messenger (kulatá ikona v pravém spodním rohu), nebo nám napsat e-mail: info@servisdispleje.cz, nebo zavolat technikovi na tel.: +420 728848615

O Nás

Jsme specializovaný servis na opravu rozbitých skel displejů Samsung. Specializujeme se na tzv. „refubrish displejů“ ( repasování displejů ). Díky speciálně vybavené dílně, specifickým technologiím a praxi, Vám dokážeme profesionálně vyměnit prasklé, nebo jinak poškozené sklo displeje na mobilu Samsung.

Výhodou našeho servisu je pohodlné on-line objednání servisních služeb, odkudkoliv z ČR a SR. Stačí si vybrat vhodnou opravu, objednat a odnést rozbitý mobil nejbližší pobočku Zásilkovny, na které si po opravě opravený mobil vyzvednete. Pobočky jsou v každém městě. O celém procesu od objednání po doručení vás informujeme a  e-maily.

Kontakt

Linka 9:00 - 19:00

Praskolesy 302
info@servisdispleje.cz
Doprava ZDARMA

Do servisu a zpět v ČR a SR

Průměrná doba opravy

Aktuálně průměrně: 10 prac. dní

Ověřené náhradní díly

Odebíráme pouze od ověřených dodavatelů

Pobočky v každém městě

Vyberte si Zásilkovnu, která vám vyhovuje

Facebook

Pozor! Nejste připojeni k internetu!