Jak objednat servis?
Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu.Přeprava do servisu a zpět k vám je ZDARMA
Stačí si v e-shopu objednat vhodnou servisní službu.Přeprava do servisu a zpět k vám je ZDARMA
Rozbilo se Vám na mobilu sklo?
Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu a objednat.
Mobil zabalíte do krabice a odnesete na pobočku Zásilkovny.
V našem servisu vám rozbité sklo opravíme.
Opravený mobil si vyzvednete na vámi určené pobočce Zásilkovny.
Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět pro Vás úplně zdarma.
Při vytvoření objednávky si sami zvolíte pobočku Zásilkovny kam mobil odnesete a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny
Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je nezaplatíte vůbec nic – je zdarma.
Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem.
Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství.
Doba opravy je zpravidla okolo 2 – 14 pracovních dnů, záleží na modelu mobilu, vytížení servisu a případných komplikacích při dané opravě. Ve vyjímečných případech se oprava může o něco prodloužit, maximálně však na 30.dní. Vždy se snažíme opravu dokončit v co nejkratší možné době. V některých případech oprava nelze skutečně urychlit, aby neměla negativní dopad na kvalitu opravy.
Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.
Při nedodání kódu, budeme nuceni provést tovární nastavení.
servis displeje s.r.o.
IČO: 08381372
DIČ: CZ08381372
Praskolesy 302
267 54 Praskolesy