Košík

Test displeje

Jak zkontrolovat funkčnost displeje?

Kontrola displeje

Jak poznáme jestli je displej v pořádku? Pro přesné rozpoznání stačí spustit bílou obrazovku, ta nám zaručí vidět vady. Nejčastěji je to obrazovka aplikace telefon. U mobilů Samsung na otestování displeje existuje speciální režim, který vyvoláte napsáním kódu ∗#0∗# v aplikaci telefon (RED – GREEN – BLUE – RECEIVER).

KONTROLA DOTYKU

Funkční dotyku poznáme tak, že dotyk reaguje správně po celé ploše displeje. U mobilů Samsung na otestování dotyku můžeme využít speciálního režimu, který vyvoláte napsáním kódu ∗#0∗# v aplikaci telefon a položky TOUCH. Propojíme všechny body, tím zjistíme funkčnost dotykové vrstvy displeje.

U mobilů Samsung vyvoláme speciální režim napsáním kódu ∗#0∗# v aplikaci telefon
U mobilů Samsung vyvoláme speciální režim napsáním kódu ∗#0∗# v aplikaci telefon
K otestování zobrazování slouží tlačítka RED - GREEN - BLUE a RECEIVER. K otestování dotyku TOUCH.
K otestování zobrazování slouží tlačítka RED - GREEN - BLUE a RECEIVER. K otestování dotyku TOUCH.
Test kontroly dotyku
Test kontroly dotyku mobilů Samsung

Na displeji by neměly být žádné vady jako např. barevné fleky, černé fleky, skvrny a čáry. Zkrátka by měl ukazovat vše co má a nic na víc. Dotyk by měl fungovat po celé části displeje.

Pokud je na displeji nějaká vada (například flek, nebo pruh) – je pravděpodobné, že při opravě se zvětší, rozšíří, nebo displej přestane fungovat úplně.

Pokud máte rozbitý i displej (displej vůbec neukazuje, nebo zobrazuje nějakou vadu) je nutné vyměnit celý displej. Náš servis je specializovaný pouze na opravu displejů (to znamená výměnu skla) – výměnu celých displejů neprovádíme.

O Nás

Jsme specializovaný servis na opravu rozbitých skel displejů Samsung a Apple iPhone. Specializujeme se na tzv. „refubrish displejů“ ( repasování displejů ). Díky speciálně vybavené dílně, specifickým technologiím a praxi, Vám dokážeme profesionálně vyměnit prasklé, nebo jinak poškozené sklo displeje na mobilu Samsung.

Výhodou našeho servisu je pohodlné on-line objednání servisních služeb, odkudkoliv z ČR a SR. Stačí si vybrat vhodnou opravu, objednat a odnést rozbitý mobil nejbližší pobočku Zásilkovny, na které si po opravě opravený mobil vyzvednete. Pobočky jsou v každém městě. O celém procesu od objednání po doručení vás informujeme a  e-maily.

Kontakt

Linka 9:00 - 18:00

Praskolesy 302
info@servisdispleje.cz
Doprava pouze 95,-kč

Do servisu a zpět v ČR a SR

Průměrná doba opravy

Aktuálně průměrně: 5 prac. dní

Ověřené náhradní díly

Odebíráme pouze od ověřených dodavatelů

Pobočky v každém městě

Vyberte si Zásilkovnu, která vám vyhovuje

Facebook

Pozor! Nejste připojeni k internetu!