Jak objednat opravu?
Jak odeslat do servisu?
Rozbitý displej
Rozbilo se Vám na mobilu sklo, nebo celý displej?
Objednávka servisu
Stačí si jen v našem e-shopu vybrat vhodnou opravu a objednat.
Předání do Zásilkovny
Mobil zabalíte do krabice a odnesete na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.
Oprava mobilu
V našem servisu Vám rozbitý displej opravíme.
Vyzvednutí opraveného mobilu
Opravený mobil si vyzvednete na pobočce Zásilkovny.
Možnost osobního předání
Pokud jste z naší lokality (Berounsko, středočeský kraj), můžete využít osobního předání (a vyzvednutí).
Je nutné se telefonicky domluvit s naším technikem na tel. +420 728 848 615.
Adresa dílny: Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy (okres Beroun, středočeský kraj).
Na dálnici D5 Praha – Plzeň, Exit 117 (Žebrák), cca 3km od sjezdu.
Vlak Praha – Beroun – Plzeň (zastávka Praskolesy)
Při osobním předání můžeme také poskytnout náhradní mobil zdarma.
Otázky a odpovědi
Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou pobočku Zásilkovny. Doprava je tam i zpět ZDARMA.
Při vytvoření objednávky si každý zvolí vhodnou pobočku Zásilkovny kam mobil odnese a po opravě si ho vyzvednete. Seznam poboček Zásilkovny
Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je ZDARMA !!!
Žádný strach. Do e-mailu Vám postupně dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem.
Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil. Do originální krabice mobil balit nemusíte. Nezapomeňte z mobilu vyndat SIM kartu a paměťovou kartu či jiné příslušenství.
Uvědomujeme si, jaké je to v dnešní době být bez mobilu. Proto neustále modernizujeme naše servisní vybavení a technologické postupy, abychom snížili dobu opravy. Doba opravy je ve většině případech okolo 1. až 5. pracovních dnů, záleží na modelu mobilu a vytížení servisu. U některých modelů garantujeme dobu opravy do druhého pracovního dne. Více informací o tom, jak jsme urychlili opravy…
Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíšte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.
Další možností je, zapnout na mobilu takzvaný „režim údžby“, kde jsou tvá data v bezpečí a mi můžeme provést patřičné servisní úkony. Více informací „jak aktivovat režim údržby„
Při nedodání kódu, nebo aktivace režimu údržby, budeme nuceni provést tovární nastavení.