CO KDYŽ BUDE MÍT OPRAVENÝ MOBIL ZÁVADU?
Pokud opravený mobil projevuje vadu, máte právu na reklamaci. Reklamace bude uznána pouze v případě, pokud není v rozporu s obchodními podmínkami. Každý mobil, před expedicí je důkladně otestován, prohlídnut a pořízen video záznam.
Na co (ne)vztahuje záruka?
Naše společnosti poskytuje na opravu záruku dle zákona. Záruka se vztahuje POUZE na měněné náhradní díly a naší servisní práci. Nevzniká nová záruka na již poškozené díly, které nebyly měněny! V případě výměny skla displeje ručí naše společnost za kvalitu provedení. Nevzniká však nová záruka na původní displej ani zbytek přístroje, který byl zcela zjevně v předchozí době vystaven neadekvátnímu mechanickému rázu či tlaku.
Jak postupovat při reklamaci?
- Vyplňte reklamační formulář (protokol o reklamaci)
- Po zpracování Vám přijde štítek pro Zásilkovnu
- Reklamovaný opravovaný mobil zabalte společně s vytisknutým formulářem
- Balík odneste na pobočku Zásilkovny
Protokol o reklamaci
Po přijetí do servisu (reklamace), Vás budeme do 2. pracovních dnů kontaktovat.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od přijetí do servisu. Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji.
Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte Nás na tel.: +420 728 848 615 (od 14:00 do 17:00h)
Neuznané reklamace
Reklamace neuznáváme v těchto případech:
- Vlivem vnější síly (např pád telefonu). To znamená praskliny, nebo jiné porušení na displeji, dotykovém skle, nebo jiné části mobilu
- Neodborným zásahem do zařízení
- Zásahem zařízení jiným servisem
- Vnik kapaliny – oxidace
Při neoprávněné reklamaci si účtujeme za diagnostiku a přepravu 350,-kč
Možné závady - řešení problémů
Závada: Po výměně baterie, vydrží mobil méně nebo stejně jako ze starou baterií.
Řešení: V některých případech se musí baterie zkalibrovat. Někdy postačí nabíjecí cyklus několikrát zopakovat. V některých případech je nutné provést tovární nastavení. Rozhodně nedoporučujeme baterii vybíjet do 0%.
Závada: Mobil nenačítá signál
Řešení: Bohužel technicky není možné na výstupní kontrole otestovat signál, protože standardní testy Samsung kontrolu signálu nemají. Pokud Váš opravený mobil projevuje tuto závadu – jedná se o špatný kontakt na anténu. Proto vyplňte reklamační formulář výše. Tyto reklamace se řeší rychle, oprava zabere cca 20 minut.