CO KDYŽ BUDE MÍT OPRAVENÝ MOBIL ZÁVADU?

Pokud opravený mobil projevuje vadu, máte právu na reklamaci. Reklamace bude uznána pouze v případě, pokud není v rozporu s obchodními podmínkami. Každý mobil, před expedicí je důkladně otestován, prohlídnut a pořízen video záznam.

Na co (ne)vztahuje záruka?

Naše společnosti poskytuje na opravu záruku dle zákona. Záruka se vztahuje POUZE na měněné náhradní díly a naší servisní práci. Nevzniká nová záruka na již poškozené díly, které nebyly měněny! V případě výměny skla displeje ručí naše společnost za kvalitu provedení. Nevzniká však nová záruka na původní displej ani zbytek přístroje, který byl zcela zjevně v předchozí době vystaven neadekvátnímu mechanickému rázu či tlaku.

Jak postupovat při reklamaci?

  • Vyplňte reklamační formulář (protokol o reklamaci)
  • Po zpracování Vám přijde štítek pro Zásilkovnu
  • Reklamovaný opravovaný mobil zabalte společně s vytisknutým formulářem
  • Balík odneste na pobočku Zásilkovny

Protokol o reklamaci

Reklamovaná zásilka zpět vám půjde stejnou přepravou, jak byla vytvořena původní objednávka.

Po přijetí do servisu (reklamace), Vás budeme do 2. pracovních dnů kontaktovat. 

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od přijetí do servisu. Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji.

Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte Nás na tel.: +420 728 848 615 (od 14:00 do 17:00h)

Neuznané reklamace

Reklamace neuznáváme v těchto případech:

  • Vlivem vnější síly (např pád telefonu). To znamená praskliny, nebo jiné porušení na displeji, dotykovém skle, nebo jiné části mobilu
  • Neodborným zásahem do zařízení
  • Zásahem zařízení jiným servisem
  • Vnik kapaliny – oxidace

Při neoprávněné reklamaci si účtujeme za diagnostiku a přepravu 350,-kč

 

Možné závady - řešení problémů

Závada: Po výměně baterie, vydrží mobil méně nebo stejně jako ze starou baterií.

Řešení: V některých případech se musí baterie zkalibrovat. Někdy postačí nabíjecí cyklus několikrát zopakovat. V některých případech je nutné provést tovární nastavení. Rozhodně nedoporučujeme baterii vybíjet do 0%.

Závada: Mobil nenačítá signál

Řešení: Bohužel technicky není možné na výstupní kontrole otestovat signál, protože standardní testy Samsung kontrolu signálu nemají. Pokud Váš opravený mobil projevuje tuto závadu – jedná se o špatný kontakt na anténu. Proto vyplňte reklamační formulář výše. Tyto reklamace se řeší rychle, oprava zabere cca 20 minut.

Informujeme Vás

V průběhu celého procesu přes e-mail

Doprava ZDARMA

Do servisu a zpět v ČR a SR

Náhradní díly

Používáme především originální displeje

Expresní oprava

Po domluvě, oprava na počkání

O Nás

Náš servis je zaměřen na výměnu rozbitého předního skla displeje, ale provádíme také i výměnu kompletního displeje. Díky speciálně vybavené dílně, specifickým technologiím a praxi, dokážeme profesionálně vyměnit prasklé, nebo jinak poškozené přední sklo displeje na mobilu Samsung a Apple iPhone. 

Opravu si můžete objednat z pohodlí domova, či práce a nemusíte někde čekat dlouhé hodiny na pobočce. Stačí si objednat vhodnou opravu, zabalit a odnést na Zásilkovnu, nebo PPL Parcelshop. O celém průběhu vás budeme informovat e-maily.

Kontakt

Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy
Otevírací doba

Po ~ Pá 9 ~ 17

Neposíláme žádné reklamní e-maily, ani žádné marketingové sdělení.

© servis displeje 2025

výměna skla displeje lze platit platební kartou
Máte nějaký dotaz?

Než napíšete, zkuste vyhledávání na našem webu. Ušetříte tím čas nám i sobě 😉

Nehledáte spíše dotaz na stav opravy?