Oprava rozbitého skla displeje
Samsung Galaxy S9 – G960F
Po pádu mobilu na zem, vám u Samsungu Galaxy S9 prasklo sklo na displeji? Výměna skla na displeji mobilu Samsung S9 je je zhruba o polovinu levnější, než vyměňovat celý nový originální displej.
Nové sklo displeje je totožné s originálním sklem. Při opravě používáme metodu OCA, která je shodná s metodou, kterou používá výrobce při výrobě nového displeje. Díky této technologii, displej neztratí žádné zobrazovací vlastnosti a přesnosti dotyku. Jak opravujeme rozbitá skla displeje?
Podmínkou opravy je, že musí být poškozené pouze sklo. Displej a dotyk nesmí projevovat žádnou vadu. Například pruhy na displeji, černé fleky, špatné barvy, atd. Pokud by displej projevoval nějakou vadu, tak daná vada zůstane i po výměně skla.
Po přijetí mobilu do servisu, vždy provádíme vstupní kontrolu. V případě, když zjistíme nějakou závadu, kontaktujeme Vás a domluvíme se na dalším postupu opravy.
Jak zjistit, jestli stačí vyměnit jen sklo?
Shrnutí opravy prasklého skla Samsung
- Musí být prasklé pouze sklo
- Displej a dotyk musí být funkční
- Technologie opravy je shodná s výrobou nového displeje
- Zůstane vám váš originální displej
- Mobil zůstane voděodolný
- Při opravě neprovádíme „tovární nastavení“ – nepřijdete tak o žádná data.
Instrukce k objednání servisu: výměna skla Samsung S9
Objednejte si opravu rozbitého skla Samsung S9 stisknutím tlačítka OBJEDNAT OPRAVU, vyplňte potřebné údaje a potvrďte objednávku. Zabalte mobil do krabice a odneste na pobočku Zásilkovny. Celý postup Vám ještě jednou postupně přijde do e-mailu. Podrobnější informace jak objednat servis – přeprava do servisu? Po přijetí do servisu a dokončení vstupní kontroly, po dokončení opravy a expedici, Vás budeme informovat e-maily.
Pokud jste z naší lokality, můžete Samsung donést do servisu také osobně. Pro osobní předání, je potřeba si domluvit termín s naším technikem na tel.:
+420 728 848 615.
Eliška T. –
Oprava mobilu na výbornou. Za co nedávám 5* je ta skutečnost, že oprava trvala celý měsíc a že z pohledu zákazníka jsem nebyla informována o komplikacích, servis jsem tedy kontaktovala ob den, abych se ptala na termín dokončení. Servis super, zákaznický servis horší. Ochota velká.
Jiří –
Vstřícnost, rychkost, dobrá práce.
Anwar A. –
super
Martin C. (ověřený zákazník) –
Servis displeje hodnotím na výbornou. Měl jsem sice jen kosmetickou prasklinu, která byla z přímého úhlu sotva vidět, ale teď displej vypadá zase jako úplně nový. Žádné šmouhy, jen jedno malé smítko, které se musí navíc aktivně hledat.
Anonymní –
Jan Špinka (ověřený zákazník) –
Dan –
Oprava provedena ve výborné kvalitě, telefon po opravě téměř jako nový. Výborná práce. Děkuji.
Ivana –
Velká spokojenost
Kateřina –
Vše proběhlo v pořádku.
Milan Stulik –
Maximální spokojenost, profesionalita, rychlost a kvalita. Dlouho jsem nenarazil na takovou ochotu a vstřícnost při službě. Děkuji