Výměna prasklého skla displeje Samsung Galaxy S20 FE (5G) – G780F / G781F

Po pádu mobilu na zem, Vám u Samsungu Galaxy S20 FE prasklo, nebo se jinak poškodilo sklo na displeji? Výměnou samotného skla displeje mobilu Samsung S20 FE ušetříte zhruba 50%, než si nechat vyměnit celý displej.
Nové krycí sklo displeje je totožné s původním originálním sklem. Ať už po stránce tvrdosti a odolnosti, tak i po stránce zobrazovacích vlastností a jeho funkčnosti.
Při opravě displeje vyžíváme metodu technologie OCA, kterou používá výrobce při výrobě nového displeje. Díky této technologii, displej neztratí žádné zobrazovací vlastnosti, ani přesnosti dotyku. Jak opravujeme displeje?
Podmínkou opravy je, že musí být poškozené pouze sklo. Displej a dotyk nesmí projevovat žádnou vadu. Například pruhy na displeji, černé fleky, špatné barvy, atd. Pokud by displej projevoval nějakou vadu, tak daná vada zůstane i po výměně skla. Po přijetí mobilu do servisu, vždy provádíme vstupní kontrolu (diagnostiku displeje). Jak otestovat poškození displeje?
Pokud potřebujete vyměnit celý displej – výměna celého displeje Samsung S20 FE

Shrnutí opravy prasklého skla
- Výměna skla je levnější, něž měnit celý displej
- Musí být prasklé pouze sklo. Displej a dotyk musí být funkční.
- Technologie opravy je shodná s výrobou nového displeje
- Zůstane vám váš originální displej Samsung
- Po opravě budou zachovány všechny funkce mobilu
- Mobil zůstane voděodolný
- Při této opravě neprovádíme „tovární nastavení“ – nepřijdete o žádná data.
Instrukce k objednání servisu: výměna skla Samsung S20 FE
Objednejte si opravu rozbitého skla Samsung S20 FE stisknutím tlačítka OBJEDNAT, vyplňte potřebné údaje a odešlete objednávku. Zabalte mobil do krabice a odneste na pobočku Zásilkovny, kterou si zvolíte při objednávce. Celý postup vám postupně přijde do e-mailu. O tom jak objednat servisní službu najdete také zde – jak objednat servis – přeprava do servisu? Po přijetí do servisu a dokončení vstupní kontroly, po dokončení opravy a expedici, vás budeme informovat e-maily
Pokud jste z naší lokality, můžete Váš Samsung odnést do servisu osobně. Pro osobní předání, je potřeba si domluvit termín s naším technikem na tel.: +420 728 848 615.
Zdravím Vás a moc děkuji za super přístup, i když to trvalo déle.
Za mě zatím vše naprosto v pořádku, oprava trvala cca 2 týdny (ale nutno dodat že v období 2 dní státních svátků), mobil je opravený a vše funguje, jak má. Takže zatím mohu jedině doporučit, je však opravdu vhodné se nejdříve ujistit, že má Váš mobil pouze rozbité sklo a nikoliv i poškozený displej.
Krásně opravené, přišlo mi to do měsíce. Děkuju