Výměna skla Samsung S22

Od 2 450 

Servisní služba při které vám vyměníme rozbité sklo displeje za nové. Podmínkou je, že displej nesmí být nijak poškozen. Jak otestovat poškození displeje?

Doplňkové služby k opravě
Vymena zadního krytu Samsung S22
Výměna zadního krytu Samsung Galaxy
1 150 
Výměna baterie
Výměna baterie (originál)
1 200 
Čistění přístroje

Skladem

Oprava rozbitého skla displeje
Samsung Galaxy S22 – S901

Po pádu mobilu na zem, se Vám u Samsung S22 rozbilo sklo na displeji? Výměna skla na displeji mobilu Samsung S22 je levnější, než vyměňovat celý nový originální displej.

Nové sklo displeje je totožné s originálním sklem. Při opravě používáme metodu OCA, která je shodná s metodou, kterou používá výrobce při výrobě nového displeje. Díky této technologii, displej neztratí žádné zobrazovací vlastnosti a přesnosti dotyku. Jak opravujeme rozbitá skla displeje?

Podmínkou opravy je, že musí být poškozené pouze sklo. Displej a dotyk nesmí projevovat žádnou vadu. Například pruhy na displeji, černé fleky, špatné barvy, atd. Pokud by displej projevoval nějakou vadu, tak daná vada zůstane i po výměně skla.

Po přijetí mobilu do servisu, vždy provádíme vstupní kontrolu. V případě, když zjistíme nějakou závadu, kontaktujeme Vás a domluvíme se na dalším postupu opravy.
Jak zjistit, jestli stačí vyměnit jen sklo?
Pokud potřebujete vyměnit celý displej – výměna celého displeje Samsung S22

Oprava displeje Samsung Galaxy S22

Shrnutí opravy prasklého skla Samsung

  • Musí být prasklé pouze sklo
  • Displej a dotyk musí být funkční
  • Technologie opravy je shodná s výrobou nového displeje
  • Zůstane vám váš originální displej
  • Mobil zůstane voděodolný
  • Záruka na opravu 2. roky
  • Při opravě neprovádíme “tovární nastavení” – nepřijdete tak o žádná data.
Jak poznat rozbitý displej? Je potřeba vyměnit celý displej, nebo stačí jen sklo?

Instrukce k objednání servisu: výměna skla Samsung S22

Jak objednat opravu rozbitého displeje?

Objednejte si opravu rozbitého skla Samsung S22 stisknutím tlačítka OBJEDNAT OPRAVU, vyplňte potřebné údaje a potvrďte objednávku. Zabalte mobil do krabice a odneste na pobočku Zásilkovny. Celý postup Vám ještě jednou postupně přijde do e-mailu.  Podrobnější informace jak objednat servis – přeprava do servisu? Po přijetí do servisu a dokončení vstupní kontroly, po dokončení opravy a expedici, Vás budeme informovat e-maily.

Pokud jste z naší lokality, můžete Samsung donést do servisu také osobně. Pro osobní předání, je potřeba si domluvit termín s naším technikem na tel.:
+420 728 848 615.

Další informace

Doba opravy

Obvykle do 1. až 2. pracovních dní

Záruka

Záruka na opravu 24. měsíců

Recenze

Zatím nejsou žádné recenze

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.